Podpora klientů

Aktivní podpora
Naše společnost si uvědomuje, že dodání řešení klientovi neznamená konec práce, ale teprve její počátek. Klademe proto vysoký důraz na péči o celkové softwarové řešení. Naše aktivní podpora vychází z toho, že práce se softwarem není pouze o technologických znalostech, ale také o znalostech klientského businessu a aktivní komunikaci mezi klientem a dodavatelem.

Naši zaměstnanci pracují většinu času u klientů. Díky tomu dokáží bezkonkurenčně rychle začít pracovat na nových součástech řešení, opravit nedostatky, nebo poradit při problémech s běžným užíváním programu.

 

Analýza požadavků a konzultace

Našim klientům nabízíme konzultace a vypracování detailní business analýzy na základě požadavků. Součástí procesu může být i přímo sběr požadavků od business oddělení. Nabízíme také technické konzultace, přípravu projektového zadání a analýzu business požadavků.

Díky detailní znalosti finančních a kapitálových trhů, vypořádání, reportingu a účetnictví dokážeme navrhovat nejvýhodnější řešení z hlediska našich klientů.

 

Školení
Naši support specialisté jsou vždy připraveni zaškolit uživatele pracující s našimi softwarovými produkty. Poskytujeme školení všeobecná i specifická (zaměřená na konkrétní produkt). Nabízíme také specializovaná školení pro vaše IT odborníky, a to buď přímo ve vaší firmě, nebo v našich vlastních prostorách. Chcete-li, aby vaši IT specialisté přidali nové funkce do našich softwarových aplikací, či potřebujete-li si přizpůsobit databáze, můžeme vás to naučit. Jinými slovy můžeme vyškolit vaše lidi tak, aby sami dokázali aktivně podporovat váš obchod.